Zespół Szkół w Pruchnej
Strona główna  | 1%  |  Dokumenty  |  Patron szkoły  |  Projekt partnerski  |  Przedszkole  |  Sport  |  WOŚP  |  Galeria  |  Kontakt
Gimnazjum w Pruchnej, Szkoła Podstawowa im. Emilii Michalskiej w Pruchnej

Wycieczka gimnazjalistów do Warszawy.

Trzydniową wycieczkę klasy 1 i 2 gimnazjum do Warszawy uczniowie uważają za niezwykle udaną. Dopisała nam pogoda, dobre humory, a wszystkie punkty bogatego programu zostały zrealizowane. To dzięki świetnej organizacji, za którą odpowiedzialna była pani Sylwia Kajstura. Bardzo jej za to dziękujemy! Ponadto opiekunami byli: Barbara Brachaczek, Magdalena Penkala i ks. Paweł Tomala. Taka kadra gwarantuje świetną zabawę, no i bezpieczeństwo.

Po Warszawie poruszaliśmy się komunikacją miejską: autobusami, tramwajami i metrem. Była to dla nas dobra lekcja dyscypliny, ale i samodzielności. W pierwszym dniu wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy Stare Miasto. Spacer ulicami Warszawy był przyjemny, a dzięki interesującemu wykładowi dowiedzieliśmy się wiele o historii stolicy dawniej i dziś. Obejrzeliśmy zmianę warty przy Pomniku Nieznanego Żołnierza, potem czekała nas wycieczka na Stadion Narodowy. Ogrom tej budowli zrobił na nas wrażenie, zresztą widać to na zdjęciach. Wieczorem zajrzeliśmy do słynnych Złotych Tarasów. Nocleg przygotowany został w komfortowym hostelu Chillout, gdzie jedliśmy też pyszne śniadanka. W drugim dniu pobytu w Warszawie pani Sylwia Kajstura przygotowała dla nas niespodziankę - cudowną zabawę w Escape Room - pokojach zagadek. Trzeba było wykazać się inteligencją, aby wydostać się z pokojów. I wszystkim grupom udało się to przed czasem. Potem zwiedzaliśmy budynek Sejmu i przysłuchiwaliśmy się obradom poselskim. Po obiedzie czekał nas spacer w Łazienkach, zwiedzanie Muzeum Żydowskiego. Kolejnym punktem była Niewidzialna Wystawa, która dopiero wywarła na nas niesamowite i trudne do opisania wrażenia. Ana koniec zwiedzaliśmy ulice Warszawy nocą! Trzeci dzień to stały punkt wycieczek do stolicy, czyli Pałac Kultury i Nauki w środku i na tarasie widokowym - widok zapiera dech w piersiach. Zwiedziliśmy również Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie co wnikliwsi szukali kartek z kalendarza, które relacjonowały każdy dzień powstania. Wrażenie zrobił na nas seans w kinie 3D i film pokazujący lot nad zniszczoną Warszawą.

Wycieczka była niezmiernie udana, wróciliśmy późnym wieczorem i choć zmęczeni, to jednak z bagażem wrażeń.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wycieczki pod linkiem:

Dodano: 2017-06-28 11:24:36

<< Powrót

wykonanie: wchybiorz@gmail.com  |   Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej Fotobudka na wesela  |  Strona główna  |  Galeria  |  Mapa strony  |  Kontakt